Friday, June 6, 2014

බබා පාත්තුව

                                   බබා  පාත්තුව.....




      සති අන්තයේ මා ගොඩ වූ බස්             රථයේ
      දුටු දසුනක් ඇත සුරැකිව ඇතුලු              ළයේ
      සවි කර තිබූ මළු රඳවන                 රාක්කයේ 
      කෙලවර කොක්ක හැඩවුනි පොඩි සපත්තුවේ


      මිරිවැඩියකි බිළිදියකගේ තෙමස්          වියේ 
      කැටයම් කර තිබුනි විසිතුරු නොයෙක් විධේ 
      එය දුටු සැණෙන් සිත රැදවුනි          අතීතයේ 
      සසැළුණු වැඩිද මන්දා කඳුළකිය          ඇහේ                        
                                                            

      මිහිරි මතක පිරි මා ගේ  ළ මා              වියේ
      මෙවැනිම දෙයක් සිහිවී සිත කිතිත්     කැවේ 
      ගමනක් ගොසින් යළි පැමිණිය විටදි    අනේ 
      අහිමිව තිබිණි මිරිවැඩියක් පුන්චි         මගේ 

     ''බබා පාත්තුව කෝ''විය පැනය          මගේ
      මවට අහිමි විය නිදහස විඩි න්           විඩේ 
      සොයමින් හතර අත දුවගොස් වත්ත  වටේ 
      හැඩු කඳුළින්ම නිදි දෙව්දුව වෙතට    ගියේ 

     
      අලුයම පිබිද පැමිණිල්ලකි පිය        හමුවේ 
    '' බබා පත්තුව නෑ මට ඕන                අනේ ''
     දිලිසුණි දෙනෙත් මා පින්බර මව්      පියගේ 
     නව මිරිවැඩි සඟලකි විසඳුම               වූයේ 

   
    ඔබෙත් මගේ මෙන් ඔය හිත       රිදුනාද 
    එසේ නොමැති නම් එයටත්    හිනැහුනිද
    අනෙක් මිරිවැඩිය තනි වී        වලපෙයිද
    නැතිනම් මගේ හිත සංවේදී           වැඩිද      
      නිමන්තිකා 

No comments:

Post a Comment